Verzendbeleid
Bij woonsupply.nl is een van onze hoofddoelen te focussen op hoge kwaliteit & veilige verzendmogelijkheden - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen, tot ze thuis met hun geliefden van onze geliefde meubels kunnen gaan genieten. Het is dan ook onze zorg om de producten zo snel en efficiënt mogelijk naar onze klanten te transporteren.
HOE LANG DUURT DE LEVERING?
De levertijd bestaat uit twee belangrijke componenten:
1) Verwerkingstijd (1 werkdag)
Bestelbevestiging
Aanpassingen
Kwaliteitscontrole
Verpakking
2) Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 1-3 werkdagen):
De duur van de levering wordt berekend vanaf de afhaling in ons transportcentrum tot de gewenste bestemming en kan dienovereenkomstig variëren, afhankelijk van de levering bestemming.
Totale verwachte bezorgtijd (schatting):
Nederland 2-3 Werkdagen* (standaard verzending)
België 5-7 Werkdagen* (standaard verzending)
* Alle levertijden hierboven zijn exclusief douane en bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.
Uiterlijk besteltijdstip 21:00 (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam) ma – vr
WAT KOST DE VERZENDING
Nederland: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in Nederland bij een bestelwaarden van €250. Bij producten onder de €250 worden €9.95 verzendkostene in rekening gebracht voor kleine producten. Bij producten van een groter formaat zullen €19.95 kosten in rekening worden gebracht.
België: Voor onze klanten uit belgië wordt er momenteel wel verzendkosten gerekend, dit heeft te maken met dat het logistiek een stuk duurder is om producten te verzenden naar België. Hieronder vind je de prijzen voor België:
€10.00 - Maximaal 2 kg of 80 x 50 x 35 cm
€15.00 - Maximaal 5 kg of 80 x 50 x 35 cm
€20.00 - Maximaal 10 kg of 80 x 50 x 35 cm
€25.00 - Maximaal 20 kg of 80 x 50 x 35 cm
€30.00 - 20kg of meer.
WAAR IS MIJN PAKKET?
Nadat het pakket is ingepakt, wordt het aan ons transportbedrijf overhandigd en ontvang je een tracking e-mail. Indien je een groot pakket besteld, zal onze transporteur persoonlijk contact met u opnemen per mail of sms om de bestelling te bezorgen.
Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in verschillende delen verzonden worden. Wij doen onze uiterste best om dit te beperken, en om ervoor te zorgen dat alles in 1 zending wordt verstuurd, maar kunnen dit niet garanderen.
Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je nieuwe meubels! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan onze retourpagina via de volgende pagina.
KLIK HIER VOOR ONZE RETOURVOORWAARDEN!
Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos en nieuw product en kunnen we helaas geen terugbetaling betalen. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Verloren pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd en nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalingsbeleid.
Terugbetaling- en retourbeleid:
Invoerrechten In sommige gevallen van onze pakketten zal de douane en controle uitvoeren op het pakket dat aan jou geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben we er helaas geen invloed op.
Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor:
Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Woonsupply de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting ons warehouse en zijn wil gerechtigd om de verzendkosten van dit pakket in te houden. Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.
Voor producten die verstuurd zijn met onze eigen transporteur, zullen wij een eenmalige leverpoging doen. Wij zullen de klant van te voren informeren wanneer wij langs komen, zodat de klant hier altijd van op de hoogte is. Indien onze leverancier niemand thuis treft, zijn wij gerechtigd de verzendkosten in te houden omdat deze kosten zijn gemaakt voor het leveren van dit product.
WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?
In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1 werkdag nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld.
Als je nog andere vragen hebt (over verzending, bestellen, enz.), stuur dan gerust een berichtje onder het menu kopje "Contact" en we antwoorden zo snel mogelijk! Of Mail: info@woonsupply.nl Telefoonnummer: +31624360831
CONTACTGEGEVENS:
E-mailadres: info@woonsupply.nl
Telefoonnummer: +31624360831
Fysieke adres: Jan Nieuwenhuyzenlaan 2c, 1141HV, Monnickendam, Nederland.
Of bekijk onze contactpagina
of bekijk onze FAQ-Pagina: Veelgestelde vragen