Doorgaan naar inhoud
Gratis verzending in NL & BE boven de €200
Gratis verzending in NL & BE boven de €200

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Verzending:

Hoelang is de levertijd?

Nederland 2-3 Werkdagen* (standaard verzending)

België 5-7 Werkdagen* (standaard verzending)

Moet ik betalen voor de verzending?

Nederland: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in Nederland bij een bestelwaarden van €200. Bij kleine producten onder de €200 wordt €9.95 verzendkosten in rekening gebracht. Bij producten van een groter formaat zullen €19.95 kosten in rekening worden gebracht. 

België: Voor onze klanten uit België wordt er momenteel wel verzendkosten gerekend, dit heeft te maken met dat het logistiek een stuk duurder is om producten te verzenden naar België. Hieronder vind je de prijzen voor België:

€10.00 - Maximaal 2 kg of 80 x 50 x 35 cm 

€15.00 - Maximaal 5 kg of 80 x 50 x 35 cm

€20.00 - Maximaal 10 kg of 80 x 50 x 35 cm

€25.00 - Maximaal 20 kg of 80 x 50 x 35 cm

€30.00 - 20kg of meer. 

Wat als ik niet thuis ben?

Onze in-house leverancier voor grote producten neemt contact met je op zodat jij weet wanneer wij bij je langs komen. Indien wij niemand thuis treffen, zij wij genoodzaakt €30 in rekening te brengen omdat wij wel kosten hebben gemaakt om het product te leveren. Er zal een nieuwe afspraak worden ingepland.

Ik heb het verkeerde leveradres ingevoerd, wat moet ik doen?

We maken allemaal wel eens een foutje :). Je kunt contact met ons opnemen via info@woonsupply.nl of ons bellen op +31624360831 dan passen wij dit voor je aan.

Biedt WoonSupply internationale verzending aan?

Nee, we accepteren voor nu alleen bestellingen van Nederland en België. Wil je toch iets naar een ander land versturen, kan je contact met ons opnemen over de mogelijkheden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?

Neem dan contact op met onze klantenservice, wij zullen de status van je order achterhalen en je verder assisteren.

Retourneren

Hoe kan ik een product retoureren?

Je kunt een artikel retourneren door contact met ons op te nemen en ons het ingevulde retourformulier door te sturen.

Wat is het retourbeleid van de online winkel?

Raadpleeg ons retourbeleid op de website voor meer informatie over eventuele verzendkosten voor retourzendingen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?

Nee het retourneren is bij WoonSupply geheel gratis. Voor grote producten, zullen wij een afspraak met u maken om het product kosteloos bij u op te halen.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Bij WoonSupply doen we hier niet moeilijk over! Zodra de wij het geretourneerde product in goede status hebben ontvangen staat het geld binnen 5 werkdagen weer op uw rekening.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteert de online winkel?

We accepteren betalingen via Ideal, Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, UnionPay. De beschikbare opties worden weergegeven tijdens het afrekenproces. Raadpleeg ons betalingsbeleid voor meer informatie.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Ja dit is geen probleem. Neem even contact op met info@woonsupply.nl met de vraag voor een factuur en geef hier bij ook gelijk alle benodigde gegevens voor een factuur, dan krijg je de factuur binnen 72 uur opgestuurd.

Zijn er kosten verbonden aan bepaalde betaalmethoden?

In de meeste gevallen brengen we geen extra kosten in rekening voor betalingen. Eventuele kosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen.

Hoe kan ik een eventuele betalingsfout corrigeren?

Als je een betalingsfout hebt gemaakt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Algemene vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact met ons opnemen per mail via info@woonsupply.nl of per telefoon of whatsapp via +31624360831

Biedt de online winkel cadeaubonnen aan?

Ja dit is mogelijk, deze kan je vinden in onze webshop onder het kopje "extra links" > "cadeaubonnen".

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice en stuur indien mogelijk foto's van het beschadigde artikel mee. We zullen zo snel mogelijk een oplossing bieden.

Zijn er kortingen beschikbaar voor trouwe klanten?

Ja, we hebben een loyaliteitsprogramma waarmee trouwe klanten kunnen profiteren van exclusieve kortingen en aanbiedingen. U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief onder op de pagina. Buiten dit programma en de algemene kortingen in onze webshop, worden er geen losse kortingscodes gegeven omdat wij zelf werken met kleine marges om de beste prijs aan te kunnen bieden.